patastikof Spiral çok istemiyorum adet gecikme batma kayma vsden dolayı. Saglik ocağı 3 aylik iğne düşünüyorum ama hiçbir fikrim yok koruma yüzdesi nedir yaptıran var mi hormonları ne anlamda etkiliyor bilgi verir misiniz
Sunaaumer patastikof yaptım ve 10 aydır adet olmuyorum çok kötü yan etkiler gösterdi bende enazından yapmak istersen de 1 aylık yapabilirsin
metemom_ patastikof %98 ve tabiki hormonları etkiliyor çünkü vücudunuza progesteron hormonu enjekte ettiriyorsunuz eczanen ilacı alıp sağlık ocağında vurdurabilirsiniz
rozeriin patastikof doğum yapali 19 ay oldu hamilelik dahil 2.5 sene hatta üçe giricez adet olamıyorum iğne adetimi kökten kesti geçen ay bıraktım bunalım depresyon eklem ağrıları ne varsa iğne yaptı kesinlikle tavsiye etmiyorum adet için ilaca basladik ama kolay kolay olamazmışım doktorun dediğine göre vazgeç düşünüyosan
alyazlhaygtt @rumeysa51 120 tl yüzde yüz koruma emziren anne 40 günden sonra kullanabiliyor yan etkileri adet kesebiliyor ya da 5 günse 7 güne çıkarıyor ama 3 ayda bir düzenli kullanman lazım
rumeysa51 alyazlhaygtt teşekkür ederim oğlum 1 yaşına geliyor zaten ama ben pskolojik olarak her ay korkuyorum hamile miyim acaba diye gerçekten psikolojim bozuldu test yapmaktan
hfshmzhnzl alyazlhaygtt başka yan etkisi varmı acaba spiralden daha mı iyi acaba ya bende spiralden korkuyorum yan etkilerinden
alyazlhaygtt @rumeysa51 çok iyi bilirim o duyguyu fiyatı çok uygun test alıcan parayı ıgne al kesınlikle içinde rahat eder hem ama ilk 4 gün yine korunmalı ilişki tavsiye ediyor bir de adet olup bittiminden 4 gün sonra yaptırman lazım ama
alyazlhaygtt @hfshmzhnzl bence kat kat daha iyi spiral takması falan acı verici kayma da yapıyor kayarsa gebelik olabilir ve ilişki sırasında tene batıp rahatsız edebilir. Başka yan etkisi yok adeti bir kaç ar erteleyebilir ya da gününü uzatabilir 🌸🌸
Sosyologaannee 9 ay oldum doğum yapalı ramazan da adet oldum bu iğneyi de akrabadan duydum da koruma olur mu ki birde tekrar çocuk istersek sıkıntı yaşar mıyım??
Aysunnkaya patastikof ben geçen ay başladım bu ay erken oldum bi kere geldi afedersin saha da gelmedi ebe olabilrş dedi