Ben 4 ay kullandım hiç leke bile gelmedi reglim bitirdi tamamen eczacı gayet normal bir durum dedi korkma sonra emzirmeyi bitirince yasmine geçtim 21 gün kullanıyorsun 7 gün ara veriyorsun o ara verdiğinde regl oluyorsun bu sefer oldum eskisi gibi gür olmasamda leke şeklinde oldum 8.gun tekrar ilaca başladım korkmanıza gerek yok normal bir durum yani.