muhammedenes27 6 ay 21 günlük sabah anne sütü öğlen çorba veya püre 2 saat sonra yoğurt akşamları atada meyve veriyorum hep emziriyorum tabi.Öğünleri nasıl yapmalıyım kafam çok karışık az mı veriyorum vicdan yapıyorum
Ikrazumra19 muhammedenes27 fazka bile veriyorsunuz bence 8.ayda filan 3 ogune gecmistik biz sizin ayinizda tadim yapiyorduk sadece
Deletedmom0028 muhammedenes27 6 ay için fazla ben emzirdiğim için 9. Ayda 3 öğüne geçmiştim şuan yine 3 öğün bazen 4 e çıkıyor ara sıra biraz kendi yediğimdende.
muhammedenes27 Ikrazumra19 ya 6 aylık okuyorum kahvaltıya bile geçilir diyolar ve geçen var ben 1 de püre veya çorba arada az yoğurt akşam az bi meyve veriyorum alıştık çoğu sebzeleri yedik 3 gün kuralıyla yaptım.Ama şimdi çoğaltmalımmıyım çok bilgisizim bu konuda
Ikrazumra19 muhammedenes27 denediyseniz eger verin onda sıkıntı yok mesela yumurta deneyin peynir deneyin zeytin deneyin corbalardan tarhana sehriye filan az az mesela yarim kepce.seklinde verin ama agirlik anne sutu tabi