krkmzjale bence bu konu çocuğa /bebeğe çok bağlı.en büyük kızım asla odasında yatmadı.neler almadım binbir çeşit nevresim takımları oyuncaklar uyku arkadaşları yok yatmadı.4 veya 5yaşı buldu yatması.ortanca kızım da aksine bizimle yatmadı rahatsız oldu sıkıldı hep yatağındaydı.şimdi oğlum oldu 7,5 aylık oda anne yanı beşiğinden nefret ediyor.park yatak alacağım sever belki.yani oda belki belli bir yaşa kadar bizimle yatacak 🤦🏻♀️ama olsun büyüyünce gel benimle yat desem yatmaz belki :)bide özgüven falan diyorlar ben inanmıyorum açıkçası 3 çocuk annesi olarak.öyle olsa en büyük kızım bizimle yatan şuan 13 yaşında özgüvenli,başarılı bir çocuk.ben öyle büyüttüm herkese saygım var :)