Kızlar gecemiz gündüzümüz kalmadı. Kabız olduğundan şüphelendim dışarı çıkınca rahatlıyor diye düşündüm ama kakasını yaptı kabız değil diş de değil evde uyutamıyorum buz gibi havada ya balkona çıkıyoruz ya sokağa çıkıyoruz eşim de çok üzülüyor evde uyumuyor vakit geçiremiyoruz. Normal mi acaba 7 buçuk aylık. Dışarı alıştı falan diyorlar ama evde ağlamaktan gözünden yaş geliyor kıyamıyorum bende mecbur çıkarıyorum