İlk şikayetimiz kabızlıktı ilaç ile bağırsakları temizledik o sorun bitti şimdi ise ateş var 37-38 arası ama vücutta aniden cıkan kırmızılık ve o kırmızılıgın içinde baloncuklar var bir süre sonra gidiyor Fito Krem verdiler , dün gece gittik temiz akıntısı var miğdeye gidiyor serum fiyozlik ile temizleyin dediler ama ne mümkün bitkin çocuğa onu yapmak izin vermiyor … sımdı ise gözlerin etrafına kan geldi sureklı bacaklarım kollarım agrıyor diye ağlıyor yorgun bitkin yatıyor .
Acaba vücuttu neden böyle olmuş olabilir ?
Miğde balgamı ateş yaparmı ?