kizaniminanasiyim bebem 11ay16gün hani diyorlar ya en az 2-3 kelime söylemesi lazım dede,baba,gel diyor ve ayakta duruyor adım atmıyor bunlar normal mi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kizaniminanasiyim siz niye tereddütte kaldınız? Ben onu tam olarak anlamadım
Hopendless kizaniminanasiyim benim kızımda 11 ay 9 günlük dediğiniz gibi o kelimeler ve koltuklara tutunarak yürüme var. Bence telaş yapmayın her bebeğin gelişimide farklıdır. Bu dedikleriniz şuan için çok normal.
denizalismom kizaniminanasiyim her bebeğin gelişimi farklıdır. Doktorunuz normal diyorsa hiç kafaya takmayın.
kizaniminanasiyim NeclaLeylaCeydaOhnealaneala internette doktorlar sürekli onu yapması lazım bunu etmesi lazım diyor bnde gözlemliyorum gayet de sağlıklı algılı bi bebek fakat çocuk kafa sallasa otizm diyorlar benimkine ben ııı ııı yapınca kafa sallıyor mesela ya da bazen oyuncaklarıyla oynarken cağırıyorum bakmıyor ama anneni seviyorsan alkışla diyorum alkışlıyo gülüyo ceee ee oynuyoruz saklanıyorum gelip buluyo gülüyor işte herkes çocuğum otizm çocuğum öyle diye reelslar paylaşınca insanın psikolojisi alt üst oluyo acaba var da ben mi göremiyorum normal mi bunlar diye