seyma51 Sarılık hangi derecede? Çok yüksek değilse Sık beslenmeyle geçer ama yüksekse hastanede kalması gerekir
seyma51 hassasanne3 bir şey yapmanıza gerek yok. Şekerli su falan içirmeyin etrafınızdan içir diyenler olursa.