dgltkn 27 aylık oğlum var.
3 ay öyle uyudu diyebilirim. Gögsümde yüz üstü uyudu sadece. Sonrasında gaz sancıları yavaşlafığı bir dönemde yatakta uyuttum ninni söyleyerek elini okşayarak. Merak etme oda geçecek. Şuan temas istiyor, anne karnındaki gibi korunup kollanmak istiyor. Hiç bilmediği ağrıları oluyor korkuyor bile olabilir. İşi gücü bırak hepsi olacak zamanla. Sadece ama sadece bebeğine odaklan. O kadar hızlı ki zaman, dönüp baktığımda herşeyini özlüyorum.