Myneymis 6ayını geçtiyse ve doktorunuz da onaylıyorsa gece beslenmesini kesip destek seviyesini yavaş yavaş azaltarak uyku eğitimi verebilirsiniz. Ben hiç gece maması vermedim. 7-8.ay arası gece beslenmesini kademeli kestim, zaten öncesinde de rüya öğünü yapıyordum. Gece beslenmesini kesince uyandıkça su teklif ettim, sonra suluğunu yanına bırakmaya başladım. Diş hastalık dışında gece kalkmıyor, kalksa da kendisi dalıyor. Oğlum 19aylık.