hilalcetinkaya23 İki gün önce gece balkonda karnımı birsey ısırdı görmedim karanlıktı aşırı bi ağrısı vardı ardından şişliği inince önemsemedim bugün çok kötü şişmeye başladı ne ısırmış olabilir başına böyle bisey gelen var mı hastaneye gitsem mi