asli08 badesmommy nazrin ismayilzada çok tatlı bi kadın bebeğimle de güzel ilgileniyor hastalandı kac kere hemen iyileşti tedavi sonrasi
brcutay Sermin Kuru ile devam ediyoruz memnunuz ilgili ve evham yaptırmıyor aksine sakinleştiriyor. Olması gerekenle, üzerine düşülmesi gerekenle ilgileniyor herkesin tabi ne beklediği ile alakalı bir durum.
mihrainciannesi brcutay reyhan elmasa gidiyoruz bizde daha 10 günlüğüz doktor çok mesafeli ve ilgili değil . sert bir tavrı var ,sağlık karnesini unuttum diye bildigin azarladı ,bende degiştirmeyi düsünüyorum doktoru
mihrainciannesi asli08 1.ay kontrolünde öyle yapıcam sanırım ya . Muayene ücreti ne kadar nasrin hocanın biliyormusunuz