Doga_sever kabızlık vardı sürekli safra kesemi aldırmıştım iki yıl önce ameliyattan sonra böyle olmuştu midede şişlik hazımsızlık vardı ikisini birlikte olursanız narkoz veriyo tüm devlet hastanesi ama hiç zor bişey değil narkoz geçtikten sonra sadece iki saat birşey yiyip içme demişti doktor sonra ağrı sızı hiç olmadı