Bi gece ateşi çıktı sabahına hemen doktora gittik. Şurup verdi ertesi gün ateşi normale döner dedi. Gerçekten de ateşi normal seviyeye geldi. Şimdi 6. Günündeyiz şurup kullanmayı bırakmıştık ama bugün öksürmeye başladı. Balgamı var. Neden böyle oldu? Tekrar şuruptan versem mi