İlk gebeliğimde doktorum gerekli görmemiş, değerlerimin iyi olduğunu söylemiş ve yaptırmamıştı. Bu gebeliğimde de aynı şeyi söyledi ve gerekli görmedi bunu diyen özeldeki doktorum. Fakat devletteki doktorum hiç kararımı bile sormadan gel yapalım dedi ama yaptırmak istemiyorum. Hiç o kadar şekeri bi anda kendime ve bebeğime yüklemek, aç açına saatlerce bekleyip kendimden geçmek istemiyorum. İlkinde bir şey olmadı ikincide de yaptırmasam bir şey olur mu ? Siz ne düşünüyorsunuz ? Yaptırmalı mıyım ? Sizin şeker yüklemesi ile ilgili olumlu olumsuz hikayeleriniz varsa dinlemek isterim, fikrinize ihtiyacım var teşekkürler 🙏🏼❤️