Kızlar merhaba. Oğlum bşr kaç gündür. İshal var. Diş cıakıryor enterogermina kullanmıyorum günlük bir tane. Ama eşim sabah bitanr vermiş. Uyuyordu bende kahvaltısından sonra her zaman düzenli veririm Banada söylemedi bende verdim bişey olurmu acaba daha çok ishal veya zararı olur mu