Benim oğlum 3 yaşında ama ekmek yemiyor yani sadece evde yapılan bazlama tarzı şeyleri yiyor birde tost falan isterse o şekilde ekmek tüketiyor mesela akşam yemeğinde falan yemeklerin yanında yemiyor hic ekmek aslında bende buzamana kadar ekmek yiyeceğine daha fazla yemek tuketsin daha faydali diye düşünüyordum ama artık büyüdü bu sekilde doyarmı bilemiyorum kafama takıldı son günlerde