tastam bence bir ortopediye gidin. Bize çocuk doktoru hep normal 3 yaşında götürürsünüz düzelme olmazsa diyordu ( sağ ayağı yan basıyordu) perşembe günü götürdük ortopedist kalça açısının geniş olduğunu bunun nedeninin W şeklinde oturmaktan kaynaklandığını, bağdaş kurup yada tabureye vs oturarak cıplak ayak ile kumda yumuşak zeminde oynayarak %90 geçeceğini söyledi