demetdenizc eses123 evet ben kullanıyorum aynı zamanda pişik kremini de ikisini de severek kullanıyorum
demetdenizc eses123 benim oglum on bir aylık ama dogdugundan beri kullanıyorum şampuanını Cook fazla bir uzatma etkisi olmadı bizde ya da ben öyle bir beklenti ile almadıgım için takip etmedim acıkcası🙈 oglum çok saçlı değil bu arada😀
yagmure17 eses123 ben kullanıyorum başka inanmadım açıkcası ama gerçekten saç uzamasını hızlandırdı temiz içerikli zaten mis gibi memnunum