Benim de 2 haftalıkken öyle oldu bebeğim sinirleniyordu emerken sonra azaldı sütüm. (Öyledir demiyorum ama başına gelebilir dikkat etmen için söylüyorum önlemini al, ben bu yüzden mamaya başlamıştım bir süre) her neyse makinen varsa sağım yapmanı tavsiye ederim süt sürekli devir daim olması için, buzluğa atabilirsin sonra lazım olur. Aktif ememedikleri için yerine süt gelmiyor memeye, sağım yaparak uyarmalısın. Böylece sütün olduğundan emin olursun.