Smyye_12 merhaba, dogum sonrası emzirme döneminde 1-2 yıla kadar regl olmamak, regl olsak da gecikmeler yaşamak ya da hiç olmamak mümkün. senede bir kere rutin kontrollere gidilmeli. herkesin hormonal düzeni kendine özgüdür. 40’ı çıkınca regl olan da olabilir emzirdiği halde ya da 18 ay sonra olan da. Ayrıca süt koruması diye birşey yok.. Prolaktin hormonu döngüye engel olmuyor ve yumurtlama devam ediyor, sadece bazen regl kanaması diye tabir ettiğimiz ölü rahim çeperini sökmüyor. Sonra hormonlar oturustukça regl oluyoruz. Süt koruması eski dönemlerden kalma bir tabir ancak eksik ve yanlıs yönleri mevcut..