gunesumay05 aşkım benim bebeğim de öyleydi de ben saatleri uzattım çünkü ayına göre çok fazla geliyor bizimki 8 aylık 4 saatte bir 180 içiyor ağlama krizi geldiğinde emzikle ya da başka oyunlarla oyala o dediğin sürelerde beslenmesi normal değil yada ölçeği arttırıp yedir bakim ne kadar içicek