hepyerdeyizz İstanbul’dayım. Dün kısmen bazı yerlere kar yağdı 🤦🏻♀️ doğalgazı kapatmıştık geri açtık. Hatta haftasonu eşimle dolapları düzeltmiştik çok kışlık olanları ayırmıştık vaktimiz olmuyor diye 😂 bu sabah diyorum üstüne giyecek kazağın var mı 😂