fatmazelinblogu Kızım 8Ay22 günlük ek gıdaya başladığımızdan beri çok güzel yiyordu iştahlıydı son 15 gündür birşey oldu asla yemiyor sürekli meme istiyor ağzını açmıyor 🥹 ne yapmam gerek
bayanevli3434 fatmazelinblogu benim oğlum şuan 13 aylık 8. aya kadar o kadar güzel yiyordu sonra 8-9. aydan sonra red yaptı hiçbişey yediremedim 2-3 ay hep mama içti şuan zorla yediriyorum dişlerinden diye düşünüyorum çünkü damakları çok şişti
arenmomss fatmazelinblogu Öncesinde iştahlıysa diş çıkarma döneminde genelde bir şey yemek istemiyorlar ağzını açmıyorlar iştahsız oluyorlar yani en azından bizimki böyle 🤦🏼♀️
fatmazelinblogu bayanevli3434 nasıl bir yol izleyeceğiz peki ben ek gıda reddi yaşar hiç yemek istemez sonra diye zorlamıyorum korkuyorum
arenmomss fatmazelinblogu Sevdiği şeyleri deneyin öncelikle, şarkı söyleyerek dikkatini dağıtarak yediremeye çalışın
fatmazelinblogu arenmomss öyle yapıyorum herşeyi o kadar güzel yiyordu ki bir anda kesildi bıçak gibi sadece meme istiyor