beyzachg Kızlar oğlum 2 aylık babasıyla ben griptik sanırım ona da bulaştı ateş öksürük vs yok çok şükür ama burnu aşırı tıkalı hırıltılı nefes alamıyor ağlıyor sf sıkıl aspiratörle çekiyorum falan ama açamadım bir türlü bi öneriniz var mı yardım lütfen 🥺🥺🥺
emirbcrkl acile götürün onlar açsınlar burnunu siz açamamış olabilirsiniz ben öyle yapmıştım beyzachg
beyzachg emirbcrkl 2 gün önce doktora gitmiştik aslında o da damla verdi sadece yıkama mı yaptılar size acilde
betak beyzachg bizimde olmuştu hastalıktan sırıngayla yıkama yaptıktam sonra hava makinasıyla izotnik su yaptım
emirbcrkl beyzachg sf ile burnunu açtılar normal bi şekilde sağdan sıkıp soldan suyu çıkarttılar iki burun deliğine de yaptı sonra ben de kalanları aspiratör ile çektim evde de bu şekilde yaptım
beyzachg betak öyle düzeldinşz mi hemen doktora götürmek istemedim bende ortalık zaten fena halde mikrop dolu