mmisa Bazen kalan süt çok olunca ikinci defa işitiyorum sıcak su içine koyup ama döktümde oluyor nasıl ayarlayacağım bunu
metemom_ mmisa 1 kez ısıtılıyor diye biliyorum ben öyle bir durum olunca yarısını ısıtıyorum doymazsa diğer yarısını da ısıtıyorum doyarsa dolaba atıyorum
cokbilmismom mmisa bir kere ısıtılır bir daha ısıtılmaz. Cc ona göre ayarlayın az az verin içerse bir daha ısırın o süt poşetleri sıcak suyun içinde anında ısınıyor zaten
mmisa metemom_ biraz zor oluyor o an doymamış olması tekrar ısıtmayı beklemek. 60 60 60 ayırayım diyorum Süt saklamak için dolaba ayrı kaplar alayım
metemom_ mmisa yani poşetlerin de ölçü yerleri oluyor ya canım içeceği kadar koy poşetler daha çabuk ısınıyor pek zorlamıyor yani ( süt poşetinden bahsediyorum )😊