Benim kızımda mamaya o kadar bağlıydı ki gündüz gece içiyordu gece su veriyordum almıyordu ağlıyordu en son biberonun ucunu biraz yırttım öyle verdim bide doktorumuzun önerisiyle mamayı az suyu fazla koy sulu olsun su fazla içmiş olur zararı olmaz dedi ben de bi kaşık mama koyup 90 100 cc su koyuyordum sulu olunca bi zaman sonra istemedi