surprizbebe Kızlar 5 aylık kızım. Bu sabah 6 da emzirdim ve yeni emiyo şu an. 8 buçuk gibi 3-4 kez çekti memeyi bıraktı.hepsi bu. Bu saat oldu anca emdi o da uykusu geldi de ondan yani. Bu ay sadece 200 gr almıştı daha da beslenmiyor ne yapacağım ben😩😢
arasbek surprizbebe yavaştan ek gıdaya başlayabilirsin bence ben de 5. Ayda başladım az aldı kilo diye
guneyinannesiiii surprizbebe sütünüz belki az geliyor olabilir o yüzden emmiyordur bir de dönem dönem bebeklerde aşırı iştahsızlık oluyor sürekli bir iştahsızlık ise drunuzla görüşmenizi ona göre ek gıdaya başlamanızı öneririm ama dönemsel ise geçici oluyor iştahsızlık genelde
surprizbebe arasbek başladım tadımlara da zaten prematüre. 35 haftalık doğdu aslında 4 aylık yani şu an. Tadımlar öğün yerine geçmez of offf
surprizbebe guneyinannesiiii lık lık yutkunma sesi geliyor bi tutsa hanımefendi. Sıkıyorum süt de akıyo yani.düzeltilmiş 4 aylık şu an ek gıdada hızlı gitmek istemiyorum yoksa tadıma başladık bu hafta
guneyinannesiiii surprizbebe o zaman 4. Ay atağı yaşıyor olabilir bebişiniz bu ay böyle geçer sonra düzeliyor en sıkıntılı atak benim oğlum 4. Ayda ne yyudu ne mama yedi ne beni emdi asla bişey yediremedim zorla mamasını kaşıkla yediriyordum sallayarak yediriyordum düzeldi kendiliğinden sonrasında
surprizbebe guneyinannesiiii bence de atak olmalı bu. Bir gün çıldırıyo ağlıyo bi gün mutlu bi gün uyuyo bi gün gözler fel fecir. Neymiş bu ya