Ailemherseyim benim ismimde iki isim, bende iki ismim koymam diyordum , koydum ama ☺️ miran ile giray arasında çok kaldık, hep miranı doğulular koyuyor dediler, çevremde çok zorbalık gördüm isim konusunda, ama iyiki de koydum, hep miran ya da giray istedim, mir miranda geliyor zaten biliyorsunuzdur osmanlıda eyaletin başındaki komutana verilen ünvan😍😍