2 yaşından beri kreşe gidiyor , 1 sene oldu , sürekli hasta oluyor artık yorulduk hastalıktan, işin dolayısıyla sürekli izin alamıyorum, bakıcıya güvenemiyorum. Ne yapacağız nasıl iyileşecek ya da nasıl bu kadar hasta olmayacak yaşayan eden varsa yardımcı olabilir mi ya