Bezelyeannesi benim iki kızım var biri 5 yaşında biri 1 yaşında ikinciye hamileyken bi erkek hevesi gelmişti açıkçası ama şimdi iyi ki ikiside kız diyorum harika bi duygu . Kızların doğasında bi minnoşluk var zaten iki kız olunca tadından yenmiyo büyük kızım kardeşine aşık sürekli koruma modunda küçüğü ablasını görünce kendinden geçiyo bi şirinlikler gülüşmeler . Bi yere giderken ikisinide cicili bicili giydirmekte ayrı bi zevk tabi