Sevgili anneler 1 senedir ara ara vuran halsizlik mevcut. Başlarda başa çıkabiliyordum lakin psikolojimi etkilemeye başladı. Tüm değerlerime baktırdım. Şeker, gizli şeker tiroid, kalp değerlerime viatminlere falan lakin bir şey çıkmıyor sadece kolestrol yüksek Idl 180 ve bir türlü düşmüyor kolestrol halsizlik çok yapmaz dedi doktorum. Başına gelen var mı? Kilo aldım acaba onunla ilgilisi olabilir mi? 27 yaşına kadar yasamadım böyle bir durumu