Jelibon88 Merhaba perşembe günü menenjit aşilarimizin 1.dozunu olduk oğlum yedibuçuk aylik 2 tane yapti doktor özellikle boxsero ağri yapar dedi ama onu yaptiği bacakta elle hissediyorum şişme olmuş dişardan farkedilmiyor başina gelen varmi acaba
2019drnsu Jelibon88 biz daha olmadık menenjiti ama diğer aşılarda doktorumuz aşı yerinde şişme olursa hafifçe buz koy geçer demişti size dedi mi
Jelibon88 2019drnsu aslinda alkolle masaj yaparsin dedi ama o ara oğlum çok ağladi tam soramadim alkol dediği kolonya olabilirmiki 😊
Cesurefe Olabilir normal sismesi kolonyali pamukla ovala canim ama elletecegini zannetmiyorum ertesi gune bisey kalmiyo ama korkma
Jelibon88 Kubra09 ateş yapmadi ama aşiri huysuzluk ve ağri yapti özellikle boxseroyu yaptiği taraf çok ağridi herhalde ilk gün dokundurtmuyordu bile bende korkarak yaptirdim herşey çoxuklarin sağliği için bu arada iki aşi 680 lira tutu bizim
NurcanBOSTAN Bizimde ikincide oyle oldu he banyoda masaj yaptim elime denk geldikce yaptim gecti 9 aylikken yaptirmistim mesela 10 bitmeden gecmisti.
Kubra09 Jelibon88 bize doktor hem o aşıyı verdi ama 3 lü 7 10 ve 14 ayda vurulacak. Bir de 13. Ayda vurulacak dedi 🤷♀️ Parası hiç önemli değil menenjit çok önemli yeterki çocuğumu hastalıklardan koruyabileyim. Rota yan etkisi olduğu için küçük ihtimalde olsa yaptırmadım ama bu çok önemli hepsini yaptırıcam o yüzden. İnşallah yavrumun Canı yanmaz ve ateş yapmaz 😭
Jelibon88 2107Tuanam gerçektenmi acaba aciyormudur ben onu merak ediyorum ufaliyorum pek tepki vermiyo ama
2107Tuanam Jelibon88 acımıyor bence çünkü bende elimle ovuyorum acisa tepki verirler diye düşünüyorum
Jelibon88 Ceren0109 rotayi biz yaptirdik bir yan etkisi olmadi ama bağirsak düğümlenmesi olabilir diye haberler vardi bizim doktorumuz ben hiç karşilaşmadim öyle bir durumla demişti.
Kubra09 Ceren0109 bağırsak düğümlenmesi yapabiliyor ve ilk dozunda ticari amaçlı bazı maddeler var die makaleler yayınlandı
Kubra09 Jelibon88 bizim doktorumuzda 9 hastamda oldu dedi o yüzen çok önemli bir aşıda değil riske girmedim. Ayrıca aşıyı yaptıktan sonra bası çocuklar isal ve ateşlenme yüzünden hastanelik oluyorlarmış bebeğim 3 aylıkken onuda göze alamadım Allah göstermesin
Merveedd Jelibon88 aynı anda yapmaması gerekiyordu kanımca biz nimenrix 3 bexsero 2 doz olduk toplamda 5 aşı 5 aya dağıttı doktoromuz tabi onlar daha iyi bilirde
Hdurucavus Jelibon88 evet benim kizimda dun 2. Dozunu oldu ilkindede sisme yapmisti doktor normal dedi bundada oldu canim sonra geçiyor agri yapıyor bacagini ellettirmiyo hic bana