4 ay 15 günlük kızım. Atak mı bu tam bilmiyorum ama doğduğundan beri uzun süre gece uykularımız hiç olmadı. Gündüz de çok uzun uyumuyor. Neredeyse 2 saatte bir kalkıyor, emziriyorum. Sabah ezanından sonra da uyumamaya başladı. Reflü yatağında yatıyordu ama artık ona sığmıyor. Beşiğine yatırıyorum uyanıyor. Kendi yatağımıza yatırıyorum uyanıyor. İnce bir yastık üzerinde bazen uyuyor ama şimdi gazı var sanırım onda da uyumuyor. Yüzüstü yatmayı seviyor ama düz yatakta yatmıyor. Ben nasıl yatıracağım bu çocuğu. Reflü yatağında da hemen uyanıyor. Sabah ezanı okunuyor, ağlıyorum şu an uykusuzluktan. Gece 2 saat uyusu bile hep hareketli, her sesine uyanıyorum. Çok mutsuzum uykusuzluktan…. her yerim ağrıyor.