Kızlar merhaba bebeğimi çok severek emziriyorum şükür ki rabbime 🙏🏻 Ancak 9 buçuk ay oldu beslenmesi gayet iyi gece tamamen alışkanlık çok denedim ama hep yenik düştüm kalkıp iki emip uyuyor yani emzirmeyi tamamen bırakana kadar böylemi gidecek 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Lütfen bırakanlar nasıl yaptınız anlatın çünkü artık gece kesintisiz uyumak istiyoruuuum 😞