morsevenanne9 Hayır tabiki de estağfurullah. Yorumumda belirttim aslında, asla kötü bir niyetle yazmadım. Sizi çok iyi anlıyorum benim oğlum için hala zayıf vs derler, ilk zamanlar çok kafaya takardım bende. İnanın zayıf dahi olsa kan testleri iyiyse kafaya takılacak bir durum değil. Sizi yargılamak için asla yazmadım , eğer öyle hissettirdiysem kusura bakmayın