14 aylık oğlum uykusunda gazını asla yapamıyor her gece aynı bi hışımla ağlayark uyanıp oturuyor yatağın içinde sonra kendine gelince zorlanıyo yaparken ..
Önerisi olan var mı acaba? Yada böyle bişey yaşayan artık çok yoruldum uykusuzluktan her gece yarım saatte bir uyanıyoruz 🫤😵