aselnur34 hanımlar bundan 2 sene önce yanı düğünümde kuaföre gittim gittiğimde koltuk altıma ağda yaptırdım o günden beri simsiyah önerebileceğiniz beyazlatıcı krem vs bişey varsa söyleyin lütfen şimdiden teşekkürler hanımlar 😊
Zumraa12 aselnur34 hergün parça limon sür rengini açacaktır ama zamanla tabi hızlı sonuç için bilemiyorum 🤗
aselnur34 SevNurRel denedim cnm bende duymuştum olmadı fark olmadı 1 hafta yaptım başka krem vs bişey varsa olur 😊
seyma07 Ben şuan rochcell in beyazlatıcı kremini kullaniyorum, henüz 3. Günüm Umarım faydasi olur.olursa yazarım
AhmetAras aselnur34 Her gün limonu dilimleyip öylece sür, maydanozu da demleyip demlediğin suya pamuğu ıslatıp bekletebilirsin.
AhmetAras gzm_42 Evet ben yüzüm için sürekli yaparım beyazlatıyor gerçekten. Buğday tenli olduğum için güneşte çok çabuk kararıyorum 🤭
Arenn Eczane de bir krem vardı adını hatırlamıyorum seneler önce bir arkadaşım kullanmıştı hatta dr da yazıyordu uygundu fiyatıda eczaneye sorabilirsiniz bilirler büyük ihtimalle
eminesbr aselnur34 bizzat denedim canım exipigment die bir krem var çok iyi yanlız ben uzun bir süre gece yatarken sürdüm ve o şekilde yattım sabah temizledim ama bu arada kremi sürdükten sonra beyaz yada benzeri şeylerde iz bırakıyır kullanırsan aklında olsun
Hmzamom eminesbr cnm o kremi banada yazdi doktor hamilelik lekesi için bi aydir kullaniom gecmedi lekelerim ya çok sinir bozucu kabuklasma falan yapmadi
babyfaceee aselnur34 selin cigercinin anlat anlat bitiremediği kremler vardı ikisinide aldim bakalım nasıl bişey 😂
Hacerr7 Acemianne22 peki bu sinoz beyazlatıcı kremi kalıcı beyazlık veriyor mu yoksa hep mi kullanmak gerek çok almayı düşündüm bazıları işe yaramıyor dedi
Yagmurkar Expigment kesinlikle ... bendede aynı şekilde kararma vardı 1 haftada geçirdi.. kış olması avantaj .. cildiyeye gidip yazdırın bence..