serros 3 aylık Kızımın bezinde pembe lekelet cıkıyor dr tehlikeli değil susuz kalıncs çıkar dedi ama içim rahat etmiyor sizde yaşadınız mı böyle nir durum ne kadar süre sürdü yada masıl bi yöntem uyguladınız ???