Kızım 14 aylık ve kızıma ev işinden yemekten fazla vakit ayırmasını düşünüyorum bu yüzdende vicdan yapıyorum eşimde çok kızıyor çocukla hiç oynamıyormusun diye birazda temizlik düzen takıntım var bunu nasıl aşıcağımı bilmiyorum kızım çok hiperaktif yürüdüğünden beri hiç yerinde durmuyor oyun oynamayı deniyorum ama oynamıyor hemen kalkıyor başka yerlere gidiyor öneriniz neler siz neler yapıyorsunuz çocuğuyla bütün gün oyun oynayan anneler var mı gerçekten şaşırıyorum bazen sosyal medyada sürekli oynayan anneler var yani yemek ev işi vs nasıl yetişiyorlar anlamış değilim