inciesma357_ aynen bende başlarda ıslak mendil kullandım şimdi temizleme pamuğunu ıslatıp temizliyorum altını gazımız var emzirirken bırakıyor bi anda ağlayıp kendini geriye atıyor o zaman gazını çıkarıyorum hemen sonra emmeye devam ediyoruz. Zaten çoğunluk emzirirken altını kirletiyo tokken altına bakmış oluyorum ama ağlıyor yinede bazen ağlamadığı olmuştu. Banyomuz da ağlamaklı geçiyor hep alışma süreci diyorum bakalım 2. 3. aya geçer inşallah 🤲🏻🌸