Sogukbaklava Divayorgunxx 12/18 ay bi elbise vardı kızımın Zara . Kalıpları çok büyük değil . Makul bi fiyata verebilirim isterseniz
mombabyy Divayorgunxx canım gidip mağazalara bakip zevkine ve butcene gore bulabilirsin veya trendyol vs internetten bakabilirsin burda hangi elbiseyi atalim yani bir sürü tatli elbise var çok saçma bi paylaşim olmuş😅
Mnli Divayorgunxx bende o aya uygun bu var dolap ve gardropsta ismim manolyaconcept geçen bayramda ben tütü giydirmiştim onu da koydum hesabıma bir bak istersen
eslemomss mombabyy pahalı olduğu için ikinci el bakıyor farkındaysanız kadıncağız yazmış gücüm yetmiyor diye birde dalga geçer gibi gülmüşsün
Divayorgunxx mombabyy onu düşünecek kadar akla sahibim ama bütce yetmiyor cocuk elbiseleri bizimkilerden pahali
mombabyy eslemomss ikinci el yazisini görmedim oyle olduğunu bilseydim gülmezdim sende benim gunahimi aldin o zaman eslemin annesi