ulanhayat Kizlarrrrr ben bundan 3 sene once fizigim cok iyiydi yaa Bebişimden sonra 10 kilo aldim doguma kadar almadigim kiloyu dogurduktan sonra aldim ya… 1.63 boy kilom ise 62 bakinca kilolu girunmuyorum evet ama göbeğim davul gibi resmen gitmedi kollarim da ki gorunti hosuma gitmiyor hele selulitlerim aman Allahim almış başını gitmis benndoyet yaparak saglikli bir sekilde tekrardan 50 kilo olmak istiyorum ya nasil basaricam beslenmeyimi bilmiyorum cozemedim ya
rroselightt ulanhayat Aralıklı oruç inanılmaz etkili oluyor, spor ve sağlıklı beslenmeyle desteklerseniz çok hızlı verirsiniz
CheriBlossom ulanhayat bende 51 kiloyum ama dogumdan sonra gobek kaldi gitsin istiyorum 1.67 boyum bakinca zaten zayifim halimden memnunum hep boyleydim zaten ama sanki 4 aylik hamile gibi gobegim var gitmiyor nasil gitcek bu gobek anlamadim ki benimde tek sıkıntım gobek catlaklarimla ilgili sorunum yok ama gobekle ilgili var🙄
kayipbaliknemo ulanhayat Aynı boy ve kilodayız. Hamilelikten önce 56 idim ve memnundum. Emziriyorum ve tatlıdan vazgeçemiyorum normalde kilo almamak için tatlı ve hamur işini çok az yerdim Eşim zaten diyette gibisin derdi. Ama şimdi canım çok tatlı istiyor özellikle geceleri atıştırıyorum:( Emzirme bitince diyete başlayacağım siz de başlayın verirsiniz bence
ulanhayat rroselightt Onuda denemek lazim dimi benim göbeğim gitsede okeyim ya göbeğim 4 aylim hamile göbeği gubi dogum yapali 3 sene olucak nerdeyse
ulanhayat CheriBlossom Bende çatlak yok ya selülit varr bacaklarımın ust tarafına digru kilo aldikca aldi basini gitti beslenmemi duzeltmem lazim ama nasill
denzesmer Emzirme dönemindeysen çok aç kalmaman lazım,az az sık sık beslenmen gerek ve enerji veren sağlıklı şeyler yemelisin .öğünlerin yanında hep bol yeşillik ,sebze vb tüket tok tutuyor
ulanhayat denzesmer 3 sene oluyor canim dogum yapali emzirme donemim coktan bitti dusun ben su son 1 senedir cok kilo aldim ya
denzesmer kayipbaliknemo elbette ki ama her şey bir bütün,sporla desteklemek lazım sağlıklı sıkı bir vücut ✨
CheriBlossom ulanhayat aslinda az az sık sık yeseniz olabilir yani az az sık sıksan kastim her seferinde yemek yemek degil yemekler arasi ara ogun yapmak5-6 ogun olucak 3u ana ogun 2 yada 3 kere de ara ogun olucak sekilde ben o sekilde esime 10-12 kilo kadar verdirmistim oda kilo vermek istiyordu sabah guzel bir kahvalti sonraki ogunlerde ekmek ya hic olmadan yada 1 dilim olucak sekilde mesela pilav yada makarna varsa ekmek yok gibi et, sulu yemek vs yaninda salata yada cacik hangisi uyuyorsa onlar normal porsiyonda ama pilav/makarna 2 yemek kasigi kadar falan koyuyordum birde kahvaltidan 2 saat sonra ve ogle yemeginden 2 saat sonra ara ogun yapiyordu biraz cig ceviz findik badem olabilir yada meyve olabilir o sekilde 2-2 bucuk ayda falan vermisti
ahsala Ya bende aynı hamilelikte 9 kilo aldım doğumdan sonra vermiştim birazını simdi onun kat kat üstüne çıktım emziriyorum süt olduğuda yok aklım sürekli yiyecek bişeylerde irademi koruyamıyorum çok rahatsızım bi de bölgesel alıyorum göbek ve basen aldı başını gitti napıcam bilemiyorum