Kızlar bişey sorucam size ben bebeğime aşırı düşkün aşırı ilgilenen 5 dk dahi onu tek bırakıp lavaboya dahi gitmeyen biriyim bir yaşında bir kez bile birine bırakmadım yüzüne suratımı dahi asmadım öyle bi kere bile kızmadım bi kere bezini başkasına değiştrtip mamasını başkasına yedirtmedim ama kızım birini gördüğünde anneannesi olur babaannesi olır teyzesi halası örnek veriyorum gördüğünde tüm gün onlar olsun tüm gün yüzüme bakmaz kucağımı dahi aramaz tabi bilir orda olduğumu onın güvenimi var yoksa ne bilim başka bişey mi düşkünmü değilki bana 😞 sizce nedendir