sekerportakali9 Gündüz yoktu az önce elimi kurularken farkettim bir anda.. ne zaman oldu anlamadım. Ellerimin üzeri bir süredir kuru gibiydi ondan mıdır başka bir şey midir çözemedim. Yaşayan var mı nedir bu?
omgmiray sekerportakali9 atopik dermatit gibi kullandığınız bir deterjan çamaşır suyu alerji yapmış olabilir uzun süre temas ettiyse avil krem varsa sürün yatıştırır geçmezse dermatolog kortizonlu birşey verebilir
ulanhayat sekerportakali9 Deterjan kaynakli olabilir benikde gecen ay boyleydi taş gibi oldu sonradan krem sürdüm surekli duzeldi sonra
Zeytin-gozz1 sekerportakali9 egzama başlangıcı.. nerde görsem tanırım 5 yıldır uğraşıyorum ilk böyle başlamıştı
sekerportakali9 omgmiray farklı birşey de almadım aslında deterjanlarım hep aynı daha önceden hiç böyle bir şey yaşamamıştım.. teşekkür ederim söylediğiniz kreme bakayım
omgmiray sekerportakali9 bazen ilk kullanımda yapmaz ama rutin kullanımlarda derinin tolerasyonu biter kortizonsuz olarakta önerebileceğin coresatin krem çocuklarda bile kullanılıyor sarı rengi
sekerportakali9 Zeytin-gozz1 egzamada kaşıntı olmaz mı? Bende sadece kuruluk var.. egzama neyden oluyor peki
ulanhayat sekerportakali9 Elinizin deri kismi bu sekilde dimi yani cildiniz bana sanki oc taraf gibi geldi ama fotograftan mi kaynakli egzama kasinti yapar evet ama bazen de ani sekilde de çıkabiliyor stres yorgunlul suyla cok zaman gecirme gibi
Zeytin-gozz1 sekerportakali9 kuruluk kaşıntı yanma hepsi oluyor. Benim pudrali eldivenden kaynaklı başladı. Sizin ki gibiydi sonra kaşıntı yanma çatlama kanama sırasıyla hepsini yaşadım. Umarım sizinki öyle değildir tabi sürekli nemli tutun ve geçmezse bir cildiyeye görünün..
sekerportakali9 ulanhayat evet üst tarafı böyle deri kısmı.. cam silmiştim iki gün önce temizlik yapmıştım sarı güçle o yüzden mi oldu acaba
sekerportakali9 Zeytin-gozz1 anladım çok geçmiş oldun. Bende ellerimin üzerinde hafif yanma hissediyorum kırmızılık geçti ama kuruluk ve gerginlik duruyor