Bugün çamaşır odam yapıldı 1 kişi hem gider hem fayans hemde elektriği halletti.
Elektirikten çok anlamadığını söyledi ve tedirginim.
Çamaşır odasına topraktan kalın klima kablosu çekti ve oo kablonun ucunu 3 lü prize bağladı duvara sıva üstü sabitledi.
Şimdi ben kurutma ve çamaşır makinesini aynı anda çalıştırdığımda sorun olmayacak mı?? Soracak hiç kimsem yok bilen varsa nolur destek versin.