ikiKudurukAnnesi
Ama bir şey söyleyeyim mi hiç zarar vermemişimdir yani anneme de sordum daha öncesinden hayır dedi. Öperdim, severdim, sevgi sözcüğü kullanırdım,kucağıma alırdım, bezini verirdim, ıslak mendilini verirdim kısacası bakımında anneme yardım ederdim. Ama tam tersi kardeşim in çocukluk dönemi biraz beni kıskanmakla geçti. Markete giderdik bir şeyler alındığı zaman ona fazladan alınmak zorundaydı, ya da biraz annem bana ilgi gösterdiği zaman hemen kızardı bagirirdi, odevlerime bile zarar verirdi😂 bir sayfalık ödevi ben 2 saatte zor yaptığımı bilirim 😂
Ama şimdi o halinden hiç eser yok. Efendi kendini sevdiren biri kısaca bu bebeklik davranışları geçer gider hiç kafaniza takmayın.