tomrisinannesii kızım 2710 kg doğdu şuan 19 aylık 18 ay kontrolünde 15,5 kg ölçüldü. Mama vs hiç kullanmadım yenidoğan döneminde de ayda minimum 1,8-2 kg alıyordu. İlk 4-5 ay bu şekilde aldı bu sebeplerden gittiğim her doktor normal karşılıyor. Muhallebi, hazır gıda, şekerli şeyler vslerin daha tadını bilmez. 16 aylık olana kadar ekmeğini dahi kendim tam buğday olarak yaptım değerleri ve yapması gereken şeyler de normal olunca doktorlar şuan herhangi bir diyet vs zaten olamayacağını, anne sütü aldığını sütten kesildiğinde bu şekilde ilerlemeyeceğini şuan sütüm varken bağışıklığı için emzirmeye devam etmem gerektiğini falan söylüyor. :)