Bebekten bebeğe değişiyor anlasilan, benim bebeğimde de ilk günlerde çok fena pişik yaptı.. ayrıca az bişey çişini yapsa bile bebeğim rahatsız oldu cisi birkaç kez dışına cikti5, bizde bezini değiştirdik. Şu anda Prima püre kullanıyoruz çokta memnunuz.