Kızlar emziriyorum normalde bu ilaç günde bir kere iki tane iciliyormus doktor benim yanıma gelmeden bir gün önce gece 12 de iki tane iç gel kanını ver ultrasonu çekil dedi. İlaç dekort 50 mg
Prospektüsünü okuduğum da doğrudan süte geçtiğini belirtip emziren annelerin kullanmamasını yazmış.
Şuan aşırı derecede ikilem de kaldım acaba doktor emzirdiğimi unuttu mu diye . Bir geceden bir şey olmaz diye içip uyuyayım mı yoksa içmeyip yarın doktora emzirdiğim için içmedim mi deyim yardım lütfen….🤦🏻♀️